poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Raz na ludowo - wymianka, zapisy

wędrując wczoraj na pocztę z wielkim pudłem pod pachą
rozmyślałam sobie o wymiankach,
 że to taka fajna zabawa, można by nawet powiedzieć inicjatywa społeczna pod hasłem:
"jeśli zrobisz coś miłego dla kogoś, to ktoś zrobi coś miłego dla ciebie"

i tak sobie pomyślałam, że może ja bym taka wymiankę zorganizowała, hmmm......

no to raz_kozie_wio

zapraszam wszystkich blogujących na moją pierwszą wymiankę 



bardzo lubię polski folk - kolorowy, troszkę kiczowaty
jest zapomniany i niedoceniany

w tej wymiance postarajmy się wspólnie go odczarować

troszkę inspiracji z sieci













a teraz zasady:

1) W wymiance mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga, który jest prowadzony regularnie
2) Zainteresowani proszeni są o pozostawienie komentarza z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w wymiance pod tym postem do dnia 31.05.2012
3) Umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego obrazka z informacją o wymiance, im więcej osób dowie się o zabawie, tym fajniej
4) Przesłaniu swojego adresu (adresu zamieszkania na który wymiankowa para wyślę paczkę) oraz informacji z wyrażeniem lub nie zgody na przesyłkę za granicę na email mamand@gazeta.pl  w tytule wpisując "Raz na ludowo". W mailu tym powinien znaleźć się też Wasz nick i link do Waszego bloga
5) 1.06.2012 r. nastąpi losowanie wymiankowych par i rozesłanie maili zwrotnych z adresem osoby, dla której należy przygotować i wysłać paczkę.
6) Prezenty wymiankowe mają się znaleźć najpóźniej do dnia 25 czerwca 2012r. u wymiankowej pary
7. Proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości Waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej na mój email mamand@gazeta.pl
8) Prezentami chwalimy się na naszych blogach w dniu: od
26 czerwca 2012r.

zapisanie się na wymiankę, to honorowe zobowiązanie się do rzetelnego i odpowiedzialnego potraktowania zabawy.
Kto nie jest na 100% pewny, że zdoła przygotować i wysłać upominek na czas niech poważnie zastanowi się nad udziałem w wymiance!

Co powinno znaleźć się w przesyłce:
1. Coś ręcznie zrobionego przez inspirowanego polskim folkiem: kurpiowskimi wycinankami, łowickim pasiakiem, góralską parzenicą, krakowskim pawim piórem
3. Słodziak, oczywiście kawka i herbatka też miło widziane.
4. Przydasie czyli coś co każdemu artyście przydać się może




no to już wiecie wszystko
zapraszam do zabawy


1.   AgKe
2.   ComoLaLuz
3.   Tafcik
4.    Plecionki Joanki
5.   Diana Art
6.    Zancia
7.     Kre-Akcja
8.     Wiola
9.    Jazz
10.   Carmen  - warunkowo
11.   Bożenka
12.    Hobbystka
13.    Agape Art
14.    Monika
15.    Nika
16.   Pocieszna
17  Oliwka Ewka
18.  Esterson
19.   Ar_nika
20. Manufaktura broszki
21.    Kalisz made
22.   ?????? 

22 komentarze:

  1. To ja pierwsza się zapisuję! :D Dobrze, że jest tyle czasu - będzie można przemyśleć prezenty i starannie się przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieśmiało się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli mają być pary to ja też jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią się zapisuję, choć miałam przystopować z wymiankami Twojemu zaproszeniu nie mogłam sobie odmówić, banerek wstawie jak tylko naprawią mój komputer bo póki co nie mam takiej możliwości, adresik chyba masz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię folk - moje ubiegłoroczne poszukiwania serwetek z motywami ludowymi to cała opowieść ;) Zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam motywy ludowe i z miłą chęcią się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wpadłam na genialny pomysł więc zapisuje się!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do wymianki ale nie wiem czy spełniam 1 warunek
    Carmen z blogu http://mycarmen.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cos nowego - na ludowo. Zapisuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się:)Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja się dopisuję choć nie uważam, że folklor jest kiczowaty! Jest oryginalny :)
    uprzedziłaś mnie z wymianką o tej tematyce, ale dołączam do grona :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymianka to super zabawa! Dopisuję się do kolejki, uważam że temat ludowy jest bardzo oryginalny, to wspaniały pomysł - a w czerwcu podczas Euro tym bardziej powinniśmy myśleć o naszych korzeniach i tradycji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie zgłaszam się do wymianki. Od dawna zabierałam się żeby zrobić coś z motywem ludowym, a to będzie doskonała mobilizacja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie zapiszę się na wymiankę z takim fajnym tematem :D:D
    już zaczynam myśleć co by tu zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. temat świetny więc się zapisuję :) oj, a postanowiłam sobie że będę walczyć z uzależnieniem od wymianek... ;) no ale pomysł już mam w głowie więc dołączam i lecę pisać maila :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie miałam się na razie nie zapisywać na wymianki ze względu na brak czasu ale nie mogę przejść obok wymianki z motywami ludowymi. Uwielbiam folk więc mnie skusiłaś tematem.
    Zapisuję się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Folklor jest bardzo wdzięcznym tematem. Już mam kilka pomysłów! Chętnie wzięłabym udział w wymiance, ale sama oceń, czy spełniam pierwszy warunek. Na razie wysyłam maila z zapytaniem... Pozdrawiam!
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Temat super przyjemny do realizacji:)
    Dopisuję się z wielką przyjemnoscią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja też:) I od razu trafiłam oczko :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń