środa, 2 maja 2012

w kolorach kwitnącej wiśni

ComoLaLuz   zorganizowała bardzo wiosenną wymiankę z motywem kwitnącej wiśni


temat bardzo wdzięczny, więc od razu się zgłosiłam :)

bardzo lubię taką kolorystykę - pudrowy róż, czekoladowy brąz, zieleń młodych listków


czas na prezentację wymiankowych upominków

moją parą była Diana

a oto co od niej dostałam

ta dam....


śliczny komplecik biżuterii - bransoletka na stałe zagościła na mojej ręce 


czekoladowe jajeczka zjedli pomocnicy fotografa ;)





natomiast ja wysłałam Dianie taką oto paczkę



i zbliżenie na poszewkę i szkatułkę





udział w takiej wymiance, to sama przyjemność!!!!!


7 komentarzy:

  1. śliczne!!! te wymianki tyle radości sprawiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się
      mam nadzieję, że listonosz dotrze dzisiaj do Ciebie ;)

      Usuń
  2. Cudeńka:)Twoje poszewki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka. Szkatułka pierwsza klasa:) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. prezenciki bardzo fajowe, i uwielbiam ten kwiat :)
    przy okazji zapraszam na moje candy :)

    http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszm Cię do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś śliczną szkatułkę i poszewkę. Miła wymianka:)

    OdpowiedzUsuń