piątek, 1 czerwca 2012

Raz na ludowo - pary

uwaga, uwaga.....

ogłaszam pary w wymiance ludowej:


1.      Wiola - Jazz


3.      PlecionkiJoanki - Nika   

4.      Diana Art. - Bożenka

5.      Tafcik - Ar_nika

6.      Żancia -  Kalisz made

7.      Kre-Akcja - Agape Art.

8.      Hobbystka - Oliwka Ewka

9.      PociesznaEsterson

10. AgKeMonika


zdecydowałam, że Carmen nie weźmie udziału w wymiance, bo jednak 3 posty na blogu to za mało

ale przygotuję dla Niej drobny upominek 

jeśli ComoLaLuz nie będzie z wiadomych względów w stanie przygotować paczki, to ja ją zastąpię i przygotuję przesyłkę dla ManufakturyBroszki

to tyle z oficjalnego komunikatu 



przypominam:

Prezenty wymiankowe mają się znaleźć najpóźniej do dnia 25 czerwca 2012r. u wymiankowej pary

w paczce powinno się znaleźć:

1. Coś ręcznie zrobionego przez inspirowanego polskim folkiem: kurpiowskimi wycinankami, łowickim pasiakiem, góralską parzenicą, krakowskim pawim piórem
2. Słodziak, oczywiście kawka i herbatka też miło widziane.
3. Przydasie czyli coś co każdemu artyście przydać się może


Proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości (1 zdjęcie lub kolaż)  Waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej na mój email mamand@gazeta.pl

Pamiętajcie, że zapisanie się na wymiankę, to honorowe zobowiązanie się do rzetelnego i odpowiedzialnego potraktowania zabawy.

miłej zabawy....


adresy rozesłane, jeśli coś się nie zgadza, to piszcie

3 komentarze:

  1. A właśnie dziś zastanawiałam się kiedy ogłosisz pary, bo moja paczuszka prawie gotowa już jest :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie wiem, dla kogo mam przygotować przesyłkę! Teraz mogę naprawdę zacząć działać...
    Choć prawdę mówiąc co nieco już zdążyłam zrobić ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. eh... mam milion pomysłów na minutę - nie wiem co wybrać i w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń