wtorek, 20 marca 2012

Zielona wymianka

jakiś czas temu zapisałam się na Zieloną wymiankę u Majaleny

moją wymiankowa parą została ComoLaLuz 

Kasia tworzy piękne rzeczy z papieru i nie tylko, przekonajcie się sami odwiedzając jej bloga Projektownia ogrodowa

zgodnie z nazwą kolorem przewodnim wymianki był kolor zielony 

zobaczcie jakie piękności dostałam

całość:



prezent główny czyli cudne pudełeczko, kolczyki i kartka z miłym liścikiem:



piękne, prawda :)

przydasie i słodycze (już napoczęte)


w woreczku są śliczne guziczki w kształcie misiów

i jeszcze serducha

wiszą już "salonie" pod kinkietami (idealne miejsce na sezonowe dekoracje)





a ja wysłałam plecioną poduszkę, sitko i troszkę przydasiów



mimo drobnych perturbacji wymiankę zaliczam do bardzo udanej :)

3 komentarze:

  1. Również się cieszę, że moja paczuszka przypadła Ci do gustu :)
    Dziękuję też, że zapisałaś się na moją wymiankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak to dobrze że dopiero zaczynam tworzyć. Będziesz miła jako taką niespidzianke :) Pozdrawiam i cieszę się bardzo że jesteś moją wymiankową parą. Jazz

    OdpowiedzUsuń