sobota, 31 marca 2012

idą gąski gęsiego....

w czwartek trochę ponarzekałam,

ale w piątek postanowiłam zabrać się do roboty :)

na szyciowych blogach królują tildowe gąski

więc i ja postanowiłam spróbować

oto co mi wyszło, a raczej wyszły


zdjęcie grupowe:




a teraz pojedynczo:






a teraz w gęsim szyku czyli gęsiego :)



tak wciągnęłam się w te gąski, że na wypchanie czeka już kolejnych 8  :)

pozdrawiam i życzę miłej soboty

ps. na fotkach oczka są domalowane komputerowo, bo zapomniałam je zrobić przed sesją, ale już to nadrobiłam 

6 komentarzy:

  1. Wow to pracowicie jeszcze 8 :) ale są piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te Twoje gąseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te gąski! Zwłaszcza ta z guziczkami - wygląda tak zabawnie jakby miała rolki/kółeczka albo coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja córka stwierdziła, że wygląda jak Skuterka z bajki Przystanek Dżungla ;)

      Usuń
  4. Gąski wciągają:) u mnie stanęło na 12 sztukach :)

    OdpowiedzUsuń